Priser

Alle priser i nettbutikken er inkl. 25% moms. Vi tar forbehold om prisendringer grunnet valutakurser eller prisendring fra våre leverandører. Vi tar også forbehold om feiltrykk av priser.
Ved bekreftet bestilling kan prisene kun endres av omstendigheter som Creative 3D ikke råder over, f.eks. vesentlig endring av råvarepriser, valutaendringer eller endring av momssatsen. Fraktkostnad kommer i tillegg.

Leveringstid

Vi sender varen innen 2-4 arbeidsdager så lenge varen er på lager. Hvis estimert leveringstid er lengre enn 1 uke vil du bli kontaktet og informert om dette. Restordre ettersendes dersom det er lang leveringstid fra leverandør.
Varer som ikke er på lager vil normalt ha leveringstid på 8 -14 dager avhengig av pågang hos fabrikken, ved lenger leveringstid tid vil du bli kontaktet og informert.

Forsendelse

Vanlig forsendelse er med Posten, eller TNT.
Fraktmuligheter og kostnad for disse vil være synlig i din handlekurv.

Betalingsbetingelser

Bank/Kredittkort –  VISA eller Mastercard gjennom Paypal,   Overføringen av pengene skjer med SSL kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kredittkortopplysninger.

Faktura – Handle på faktura (forskudd). Administrasjonsgebyr på kr. 45,-.

Direkte bankoverføring – Vi tilbyr vi muligheten til å betale direkte med bankoverføring. Betaling blir utført til oppgjort kontonummer etter sluttført ordre, med ditt ordrenummer som referanse på overføringen.  

Skade ved transport

Vi står for transport-risikoen. Hvis varen skades eller kommer på avveie under transport fra vårt lager til deg, ordner vi opp kostnadsfritt.

Synlige feil:
Mottar du varer med synlig skade må̊ dette meldes fra til transportøren/utleveringsstedet umiddelbart, og meld skaden til oss (telefon 45 29 54 42). Ta bilder av emballasje og produkt som du deretter sender til oss på E-post.

Skjulte feil:
Må meldes til oss innen 3 dager, (telefon 45 29 54 42),  Meld også fra på utleveringsstedet (gjelder Bring), fyll ut en skademelding og lever inn skadet produktet med emballasje.

Reklamasjon

Dersom du mottar en vare som er defekt har du full returrett. Retten til reklamasjon følger kjøpslovens frister. Ved reklamasjon dekker vi fraktutlegg. Vi ønsker fornøyde kunder – så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på̊ en vare.

Angrerett

Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp hos oss i henhold til angrerettloven. Kjøper må̊ dekke returporto og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres ubrukt i fullgod stand og i original emballasje. Husk å sende med angrerettskjema. *Retur kan ikke sendes i oppkrav.

Tilbakebetaling

Eventuelle tilbakebetalinger skjer direkte til det kortet du betalte med. Hvis du ikke har betalt med kort eller paypal betaler vi tilbake til din bankkonto, person-konto eller bankgiro konto. Tilbakebetalingen skjer innen 10 arbeidsdager f.o.m. den dagen vi har mottatt og godkjent din retur.

Pakker som ikke hentes

Dersom du velger å ikke hente ut eller av andre årsaker ikke kan hente pakken må̊ du gi oss beskjed, samt betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg ekstra kostnader i form av porto og returgebyr.

 

Hjelp oss å bli enda bedre

Vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde. Har du spørsmål/kommentarer til vår webshop eller våre produkter så kontakt oss gjerne via kontaktskjema på nettsiden.