FAQ - topp 5

Når blir min vare sendt?

Vi sender varen innen 2-4 arbeidsdager så lenge varen er på lager. Hvis estimert leveringstid er lengre enn 1 uke vil du bli kontaktet og informert om dette.

Hvor finner jeg kvitteringen min?

Når vi sender din bestilling mottar du en leveringsbeskjed pr. e-post. her finner du dit garantibevis og kvittering.
 

Når kommer fakturaen?

Faktura vil bli sendt så snart vi har bekreftet ordren din, denne vil bli sent pr. e-post til deg. Om du ønsker å motta faktura i papirformant i posten, må du gi oss beskjed.

Jeg får dårlige resultater, hvordan fikser jeg dette?

Prøv å sammenligne dine resultater med vår utsrifts-veiledning, du finner den her. 
Om du fremdeles ikke finner en løsning så er det bare å ringe eller sende en e-post til oss for support. 

Accordion Item 3 Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

BESTILLING

Accordion Panel

Ja, Du kan logge deg inn oppe til høyre på siden. like ved handlevogn symbolet. Eller du kan trykke her for å gå direkte til din “Min konto”

Er det mulig å bestille pr. telefon eller e-post?

Ja, vi tar imot bestillinger på metoder nevnt ovenfor, men kun mot faktura eller bankoverføring.
Vi henviser til nettbutikken for betaling med kort eller Paypal.

Er det mulig å endre på en ordre?

Ja, du kan forandre på en ordre så lenge ordren ikke er bekreftet/sluttført.

Er det mulig å legge til flere varer på bekreftede ordrer?

Siden ordrene blir behandlet maskinelt er det ikke mulig.
Men hvis bestillingen din ikke er pakket og sent, så strekker vi oss så lang som mulig for å slå sammen flere ordrer til en felles leveranse.

Er det mulig å avbestille en ordre som er sendt?

Nei, Avbestillinger kan kun gjøres før bestillingen er blitt behandlet. Du bør derfor være rask hvis du vil avbestille.
Kontakt oss gjerne via e-post eler på tlf.

Hvordan bestiller jeg?

Når du har funnet varen du vil kjøpe, velger du antall, klikker på knappen “KJØP”.
Når du handlet ferdig klikker du på “Handlekurv” som du finner oppe til høyre på hjemmesiden. Der kan endre antall eller fjerne varer før du velger frakt metode og går videre til kassen.
 

Hvor bruker jeg Rabattkupongen min?

Hvis du har en rabattkupong skriver du inn koden din på handlekurv siden under knappen  “Fortsett til kassen”
Deretter trykker du på knappen “Bruk rabattkupong”

LEVERING

Er ordren min sendt?

I ordrebekreftelsen du mottar på e-post informerer vi deg om leveringstiden på din bestilling.
Når din ordre sendes fra oss får du en leveringsbekreftelse med *fraktnummer på din forsendelse.
*Gjelder bare om du har valgt frakt med sporing.

Hvorfor har ikke ordren min blitt sendt innen oppgitt tid.?

Hvis ordren din ikke kan leveres innen oppgitt tid vil du motta en melding om årsaken og nye leveringstid.

Hva gjør jeg hvis varene har blitt skadet under transport?

Vi står for transport-risikoen. Hvis varen skades eller kommer på avveie under transport til deg, ordner vi opp kostnadsfritt.

Hvordan du skal melde om en slik skade kan du lese om i betingelser, “skade under transport”

SUPPORT